090819 (HJÄLP, SKOLA IMORN!)

Ja men godmorgon sötisar....  Jag är trött som aldrig förr...  Känner igen den hör tröttheten, man är såhär när det är skola!!!! FY FAN!

Jaaa.. Ser ialafall på tv, och på datorn då såklart. Har svarat på kommentarerna som inte gick att svara på igår....  Gah, det är så störande när det inte funkar, det är kanske det värsta som finns?

Nåt som man ser alldreles för ofta är små fjortisbooiiiis, haha.. Deras jävla snoddar på benen & håret...  Okej, om håret inte är för långt och lite sådär så skulle det vara ok...  Men snoddarna på benen, kanske det värsta som finns? Spyr nästan bara när jag kollar på det.... haha
Igår när vi skulle gå till centralen så va det en kille som inte kollade vart han gick, oxå va det typ en kant på 0.5 cm... Den slog han till med foten (inte med mening) så han snubblade.. hahah , Skrattade lite åt honom ;-)

Nu ska jag kolla lite bloggar, sen ska jag väl uppdatera här eller nåt :)

//Elin♥





Update 09.30

Det verkar inte som ni är vakna riktigt än, eller så är ni i skolan..Så jag väntar med att uppdatera lite, så att ni vet!

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Haha, strular blogg nu igen? :/

2009-08-19 @ 11:01:30
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0