090822

Hejj våra små läsare...

Hanna skrev ju tidigare att jag städade... Jaaa, det gjorde jag. Ibland önskar jag att vi fortfarande hade nån som kom hit och städade....  Men det har vi inte längre, iof så känns det ganska konstigt att nån annan går runt och städar i mitt rum. Jag vet inte varför det känns konstigt, men det gör bara det...  Eller, det gjorde det... Nu städar jag ju helt själv. Duktig flicka!

Idag vet jag inte vad som händer.... Jag är lite rädd eftersom mamma har fått ont i halsen, igen!!! Nu känner även Karl av det. Den "nya" influensan (även kallad svininfuensan) börjar ju oftast med, ont i halsen, trötthet & ont i kroppen. Sen så läste jag igår vilka som kan bli väldigt sjuka av det.... Diabetiker, jaa... Vad ska man säga lixom? Jag tycker att han har gjort sina besök på sjukhuset....  Hoppas inte att han blir sjuk ialafall...

Nu ska jag kolla lite mer på internet gott folk, skriver igen om ett tag

//Elin♥


är inte dom här lite söta? =)

Kommentarer
Postat av: PERSSON

skorna är söta

2009-08-22 @ 12:13:45
URL: http://tobiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0