090830

Godmorgon!

Nu har jag sovit lite mer än 7 timmar. Så underbart va det :D  Men under morgonen så har typ ätit frukost och sett lite på tv... Idag ska jag göra så lite som möjligt...

Ska kanske se på fotboll sen, men ska kolla vilken tid det är. För att det är Made in sweden kl.20.00 på tv400 idag. Heter man Elin så kan man bara inte missa det! Ni vet ju att jag gillar Idol ialafall, MIS är inte så mycket sämre det heller... Varför kunde jag bara inte skriva att jag älskar musik?

Jag vet inte vad mer jag ska säga faktikst, Hanna är sjuk.... Jag är frisk, än så länge.. Jag blir deprimerad över att det är bild på tisdag. Vi får engelska läxa imorgon, det gillar jag inte... På onsdag slutar jag 12, har inte bestämt mig om jag ska till stan då eller inte...  Men och andra sidan så är det 3h 15min som jag får vänta.. Så jag kankse hinner till stan med en kompis ett tag, köpa tuggummi och cola light sen tillbaka till skolan...  Skulle väl gissa på att jag kommer till stan runt 1 isf, sen tillbaka i skolan runt halv 3...  Då blir det 1timme i stan...

ja, men ialafall. Nu ska jag kolla lite bloggar och försöka tänka bort skolan och att det är höst.... Vi har skolfotografering på tosdag tror jag...  Men snart är det höstlov & prao..  Måste tänka vart jag vill vara..

//Elin♥


....  Läs visste du att...  Inlägget under detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0