Äcklig?

Idag ville jag verkligen gå hem från stallet ett tag, det va sådär perfekt för att sola.. Men nej, där stog jag i långbycor och linne. Inne!!!!! Inte så kul....

Jag blir lite rörd över alla kommentarer som vi får...  Allt från att vi är söta till att nån ska hjälpa mig att bli galen.. (hoppas att du vet vem du är!, hahah) Alla som kommenterar gör helt klart min dag! Det är underbart att läsa, så fortsätt! Solen gick precis i moln, så jag tänkte att jag går väl in då, nu ser jag att solen tittade fram igen. Så typiskt..  Är det sol hos dig?

Nu ska jag springa ut och lägga mig och sola i 15 min, sen blir det Idol, sen duscha.. Jag har inte riktigt orkat gjort det än. hahahha.. Men jag gör det ialafall! Ni kanske kalla mig äcklig, skulle ni träffa mig så skulle ni  tycka att jag är suuuper freshy =) hahaha ..

//Elin♥

Kommentarer
Postat av: Neftaly

Älskar att sola!:D

2009-08-06 @ 15:29:56
URL: http://neftaly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0