bläää

Hejsan på er !:D

Idag är det lördag och Elin är och jobbar på lillerudsdagarna som det så fint heter, hon säljer glass, kaffe och korv typ. Jag hade mer är gärna joinat om jag mådde bättre men jag är mer förkyld än igår och märker att det blir svårare och svårare att svälja när jag framförallt äter.
Jag sover inte så bra heller, svettas som fan. haha! Ni kan tänka er hur mitt täcke satt bokstavligt talat fast på mig imorse. Sånt ni inte vill veta x)

I vanliga fall skulle jag varit DÖhungrig nu men jag är fan inte hungrig men jag får väl tvinga i mig mat när den blir klar. Hoppas de blir gott, för dom vill väl att jag ska äta ^^

Men jag får väl ta det lugnt idag då.
För er som undrar om det är jag eller Elin på bilderna så delar vi alltid in våra inlägg i våra kategorier om vi inte skriver annat. 



jag har även passat på att svara på de kommentarer som jag kan, det brukar ju Elin göra!
 

Kommentarer
Postat av: adina

ja det hoppas jag också!

2009-08-29 @ 13:08:41
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0