Harpan..

Hahahha, det  är lite nörd varning på detta inlägget. Men igår när internet gick så segt att jag inte kunde va inne på en enda sida. Hann kolla lite bloggar, läsa mailen & skriva ett inlägg, sen så ville inte det fungera mer.

Jag spelade ialafall lite spel på datorn. Harpan blev det, som alltid.. Jag försöker alltid slå nåt jävla rekord. hahahha.. Lite sjukt, men tyvärr sant. Jag va såklart tvungen att printsc, för att visa er att jag klarade det!!

Så här kommer en bild på det!!


japp!!! batman igen! Jag håller den hemlig, för batman vill inte ha ngra stalkers!
Ser nii, 380 sek! ojojoj, hur många min är det? hmm... 7 min ungefär då. Ganska sämst är jag!


haha, bloggtipset kommer upp om nån timme!

//Elin♥

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så mkt :D allt bra med dig?

2009-08-26 @ 18:30:40
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; gjorde du inte? :O den lös litegrann på min balkong förut iaf :D



haha, bra att du påminnde mig där ;)

2009-08-26 @ 18:32:04
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0