Hemma, lovely!

Hejsan..


Nu har vi kommit hem. Efter ett försenat tåg...  dock behövde vi bara vänta 10 min extra. Men när vi väl sitter i tåget så fick vi stå och vänta ett bra tag. Tror vi va 45 min sena som mest. Men kom bara ½ sent till Karlstad igen... Min tågresta blev iaf bra, då jag pratade med en underbar lite människa på msn ialafall... Som jag vill hålla anonym, sorry för er nyfikna små människor. Men hon/han kanske kommer upp nån annan gång i bloggen... Utan att avra anonym den gånge...

  Jag har iaf köpt, nagellack, mascara, strumpor (hahaha, att jag alltid ska utnyttja mina presentkort!), en t-shirt & ett par skor...  Mina nya älsklingar..

För övrigt så kan jag inte svara på kommentarer, kunde svara på dom 4 första typ. Sen tog det stopp tyckte blogg.se... Ibland HATAR jag dom.. Men vad ska jag gör lixom?
Nu ska jag ialafall fixa naglarna...  Sen så tro inte att jag har blivit sjuk om jag uppdaterar sjukt tidigt imorn...   Men som sagt måste komma ikapp med kommentarerna!

Såg en blogg som högg tag i mig nyss oxå.. Ännu en! Hjälp, hur ska detta sluta?

Vi hörs imorgon bitti.. (idag visst!)
//Elin♥
(datorn är så seg så jag orkar inte lagga upp bilder nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0