Lång dag!

Hejsan allesammans...

Nu är vi hemma efter en förbannat lång dag! Jag gick upp halv 9, typ kl 9 va vi i stallet... Vi red och städade i stallet.. Typ skurade väggar & sånt,...  Sen så hem, va hemma i kanske 45 min, sen åka iväg igen....  Vi kom väl hem för en timme sen...  Så jag har varit mer borta än hemma idag...

Vill även påpeka det som Hanna skrev i sitt inlägg.... Eller ja....  Hon skrev ju att hon har skrivit inlägg men inte publicerat dom, för att ni skulle kunna hinna läsa alla inlägg... Men jag har inte sett att hanna har suttit vid datorn dom 2 senaste dagarna och skrivit. Jag har inte heller hört att hon har skrivit, eller satt i kontakten i väggen!!!! Det är min uppfattning om det hela...

Usch, veckan som kommer nu så ska jag städa... BLÄ!!!! Hatar att städa....  Men vem gillar det?

Nu ska jag kolla runt lite mer på nätet och kanske kommer jag på nåt att skriva om ... 

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Hehe, men duu.. Städa är ju kul. Ibland iaf ;)



Svar; Ja, skitäckligt ju (haha ^^)

Yapps, bor på Krp ;P Åh gör du? :D

2009-08-09 @ 21:26:30
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv. gött att höra :D Det är bara fint här med ^^

2009-08-09 @ 21:30:46
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0