lista

jag har bråkat med internet ett tag nu, gillar det INTE. Men nu kommer en lista från min förra blogg, den finns fortfarande kvar och några av er har faktiskt hängt med. KUL !




Lovar du att vara ärlig?  lovar

Du heter: Hanna + mellannamn & efternamn

Smeknamn: Hannah Montana (av några roliga typer)

Låt som när du är ledsen sörjer till? jag brukar inte sörja till låtar faktiskt

Beroende av: närhet, vänner, familj & mobilen

Vad behöver du mest just nu: hmm, någon som städar åt mig

Vad tror folk om dig? ingen aning, vad tror ni om mig?

Stämmer det? det vet jag ju inte ^^

Vad får du oftast komplimanger för? håret, ögonfransarna & brösten, haha

Vad säger du för att imponera på någon? försöker inte inponera så mkt, men att vara sig själv kommer man ju alltid längst med.

Hur imponerar man på dig? man ska vara sig själv, och vara lite blyg men inte spela ontresserad/svår

Brukar du skratta för dig själv?  ibland så ;d

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: raderade alla imorse men det stog typ, "haha, desamma puss<3"

Var bor du? 2 mil utanför Karlstad

Trivs du där: på landet, nja bra på sommaren men annars rockar det inte så mkt

Äger du några converse: never

Sprit, cider, vin eller öl: cider

Vad har du för mobil: Sony Ericsson K770i

Nästa mål i ditt liv: höja mina betyg

Hur svarar du i mobilen: "Hallå" eller "hej det är hanna"

Vem ringde du senast? Pappi

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "aa hejdå"

Antal timmar sömn inatt: 8h

Sov du ensam: si

Brukar du komma i tid: viktigt att vara i tid enligt mig..

När mår du bra: när jag är med mina vänner

När blev du fotad senast: igår, jävlar va kort man skulle va med på

Hur känner du dig nu: lite seg, men stallet väntar

Vanligaste färg på dina kläder: svart, vitt & grått.

Vad tycker du om fötter: äckligt, men alla har det :d

Vad saknar du: kärlek

Favorit dryck på morgonen: ingen alls helst, men juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: på sommarlovet, mellan 2 och 4

Är du blyg? tyvärr ja

Sysslar du med någon idrott: jag rider ju
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja, det måste man

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: oj, försöka fåtag i hemlisar ^^

Är du nöjd med ditt liv: lite drygt nu, xp

Vad är det värsta du vet? mkt

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ibland för mycket

Vad längtar du till? jullovet

Har du bra vänner och äkta vänskap? mina vänner är bäst

Vad är det finaste du fått? fått mycket fint

Om fem månader: är det 2010 och vinter

Om ett år?: ska jag snart börja gymnasiet

Du samlar på: ingenting

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Alexandra eller messar Tobias

Har du strumpor på dig nu: nee

Är det okej att gråta: alltid

När grät du senast: när jag såg "i taket lyser stjärnorna"

Bär du glasögon eller linser: nixpix

Har du piercing: i öronen bara, tungan skulle sitta fint

Vill du gifta dig: om jag hittar "han" någongång så :D

Vill du ha barn:  si !

Är du bra på att laga mat: ganska faktiskt

Är du flygrädd: flyga är det bästa sättet att trasportara sig på, älskar det

Hur vig är du: från en skala 1-10 så kanske 6 eller 7

Vilken är din favoritglass: magnum

Tror du på ett liv efter döden: nix

Bor dina föräldrar tillsammans: japp

Vilken ögonfärg har du: Gröna

Röker du: äckligt

Hur ofta tränar/motionerar du: 3-4 gånger i veckan

Vad är det viktigaste i livet?: att man är lyckig


Kommentarer
Postat av: felicia

okej :)

Ja, får vi hoppas !

2009-08-12 @ 16:34:08
URL: http://olssonflicka.blogg.se/
Postat av: zoea

kolla in mitt bloppis på bloggen vetja? :')

2009-08-12 @ 17:59:08
URL: http://zoeasbloppis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0