Lyssnat...

Hej på er...

Kom hem för typ 40 min sen... Men har ätit lite. Man blir hungrig efter ett tag... Lunch 11.50 idag...  Det va senast när jag åt...
Men ialafall, idag har vi typ lyssnat på alla betygskriterier.... (?).. Sen har vi jobbat lite, fan va tråkigt det är...  Men men, sen har jag hört om nationella eller vad som krävs för att få dom olika betygen...  Det enda jag är orolig över är nationella i matte.... Känns som om jag inte kommer klara det... Men det är ju bara känslan... Man ska lita på magkänslan ibland, men ibland inte.... 

God, va trött jag va imorse... I bussen, trodde att jag skulle dö.... Vi satt och klagade över hur trötta vi va...  Gick "lång" dag idag. 15.10. hahah., okej, vi fick sluta tidigare, 14:50 ;-) Är man bäst så är man!

Tänkte komma på en visste du att..... lite senare... Om nån timme, senast... Komme inte på så mkt att skriva om just nu, men det kommer väl..

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: BECKY- glamorous life overseas AMERICA

åh herreguuud :D

DU ÄR SÖTAREEE! ;))<3

take careee

2009-08-21 @ 16:47:19
URL: http://beckyberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0