Madeleine...

Eftersom det är sjukt dåligt väder ute idag så kan inte göra så mycket mer än att sitta inne...  Ja, framför teven...

Det är Oprah num det handlar om hon den där lilla tjejen, Madeleine...  Henns föräldrar är där och berättar om det som hände... Dom har ju fått ganska många "anklagerser" (hete det så?, dom har blivit anklagade iaf) på sig. Vissa tror ju att det är föräldrarna som är dom skydliga. För att dom inte har sett tillräckligt upprörda ut på videor & bilder... Men what? Måste man se upprörd ut när nåt sånt har hänt? Dom är ju hur ledsna som helst, men ser inte tillräckligt upprörda ut, ja men då är det dom som kan ha gjort nåt! Hur sjukt är inte det då?

På Oprah berättar dom ialafall vad som hände...  Jag ska försöka förklara ungefär hur det va...  Så bra som jag minns...

Dom va ju i Portugal på semester (om jag minss rätt?) och åt mat med några bekanta som också va där.. kl 21 ungefär så sitter dom och äter. Dom båda paren har barn. Därför går dom upp och kollar till barnen då&då.. I den lägenheten där Madeleines familj bor. Där har dom sovrummsdörren öppen lite, för att få in lite ljus...  Madeleines pappa är upp och kollar till henne och hennes syskon.. Sen så går han ner och pratar med nån... Sammtidigt så kollar en av deras bekanta till deras barn, när hon kommer ut ur deras lägenhet så ser hon att det kommer en man med ett barn i famnen.. Tänker inte så mycket mer på det....  Sen går mannen i den bekanta familjen till Madeleines familj upp för att kolla till barnen lite senare.. Han lyssnar bara så att dom sover...  dom sover...

Senare går Madeleines mamma upp för att kolla till hennes barn... Då är Madeleine borta....  Ja...  sen så börjar den långa historen om Madeleine...

Det är ju sjukt att det finns folk som kidnappar barn. Det va som jag sa igår, det är ju sjukt att kompisar planerar ett mord framför den som ska mördas....  Ja, ville bara säga att detta är sjuuuukt!!!!!!

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: designglanz

Tack va snällt! =)=)

2009-08-10 @ 14:12:16
URL: http://designglanz.blogg.se/
Postat av: oscarpettersson

sv: ja det har jag väl:) fast min syster är så irriterande så det finns bara inte:)

2009-08-10 @ 14:36:28
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: hehe okej, jag vet itne vad jag ska göra faktiskt

2009-08-10 @ 14:44:00
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0