Mina noteringar...

Hahha, jag läste igenom mina inlägg som jag har skrivit...  Jag noterade följande:

- Jag har skrivit fel x-antal gånger!

- Jag har skrivit konstigt..

- Jag har skrivit att jag ska vänta på att solen ska bli varmare..

När jag läste det sistnämnda, då höll jag på att dö av skratt....  "Väntar på att solen ska bli varmare!..." Vad fan tänkte jag på lixom? Tror att jag väntade på att det skulle bli varmare i LUFTEN.. Eller att solen skulle bli starkare.... hahaha ..  Känner mig ganksa dum just nu.. Dock har ingen kommenterat nåt om det...

Fick en kommentar om att jag skrev. Billigast är inte alltid bäst....  Egentligen är det ju, dyrt är inte alltid bäst... Men Hanna kollade ju runt på sängar, och sa bara dom billigaste... Datorn jag vill ha, är ju dyr. Mamma sa ju att jag inte skulle ha en så dyr dator....
Sen sa hon till Hanna att det billigaste inte alltid är bäst.....  Sååå. Datorn= billigast är inte alltid bäst!!! YEEAH!

haha.. Men jag älskar et läsare ändå. Han som kommenterade om det, har av av mina favortibloggar!

Nej, nu ska jag inte sitta här och skriva om mina misstag. hahah. Tycker att det är lite kul... Men det är väl så att det händer även den bästa!? Misstag alltså...  (säg till om jag hade nåt extremt stavfel i texten)
Nu ska jag ta tag i min lilla secret...
Min väska kom oxå.Hannas skor oxå....  Väskan va stor, som jag visste sen innan....  Nej, nu skulle jag ju inte skriva mer..

//Elin♥


Baby<3!! Har en till rolig sak att säga, men tar det en annan gång..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Svar: okej, tack! :)

2009-08-14 @ 16:10:26
URL: http://lezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0