natten ?

jag har intagit "position-sova" nyss, nästan iafl.

Har spelat wii sen vi kom hem, shit jag skrattade endel. Men nu är jag trött också, men äntligen får jag sovmorgon imorgon efter att ha behövt passa tider hit och dit. Jag blir galen på det. Men nu serrni imorgon ska jag verkligen sova ut.
Jag  har förövrigt kommit in i en period där jag ständigt är sugen på mat, det är jobbgit ska ni veta. Jag kan sitta och tänka på grillat och bli så jävla sugen så jag går ner och kollar om det finns någonting att äta någon rest eller något. Eller ja ni vet. jobbgit är det iafl

Jag blev så glad idag när vi var på fotbollen träffade en gammal lärare (eller, han va inte som en lärare han var en av oss) han var även med på min fantastiska klassresa i 6an. Kul att se han igen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0