Ny design? & 10 reasons

Nej, inte riktigt än. Men vi är med och tävlar i en designtävling hos Helena. Det är hon som har gjort våran nuvarande design oxå... Vi har fått många komplimanger för den, kul! Sen är det ju alltid kul att få en förrändring... Ellehur?

För att vara med i tävlingen så behöver du bara skriva varför just du ska vinna och skriva om det i bloggen. Hur enkelt är inte det? För att det ska vara lätt att hitta till tävlingen så kan ni klicka HÄR!


När jag satt och läste bloggar igår när vi hade kommit hem så kollade jag på Becys blogg. Hon hade lagt upp en sak på hennes blogg som va inget annat än SANT!

10 reasons till att du är kär typ ;)


1. Du känner dig avundsjuk när du ser personen med någon annan


2. Du kan läsa sms från personen om och om igen


3. Du känner dig ibland lite osäker när du är med honom/henne


4. Bara av att höra hans/hennes namn ler du


5. Du kan sakna personen, fast ni precis har träffats


6. Du börjar lyssna på låtar som påminner om personen


7. När ni är med massa andra, fokuserar du bara på den personen.


8. Du älskar att känna personens lukt


9. Du ler för dig själv när du tänker på honom/henne


10. Medan du läste detta, var det bara en person du tänkte på...

Erkänn att det är sant?

Usch, tänker bara på skolan. Om 12 timmar ungefär så börjar vi... BLÄÄÄÄÄÄ!!!! Jag vill inte! utan jag vill bara lägga mig ner på golvet och gråta och skrika..
Jag har för övrigt ätit lite chips. Det va yummiiie! hahaha. Funderar på att hämta lite mer?. (hahha, fan va fet jag låter...  Men än är jag inte fet som en kossa! hahah, förhoppningsvis blir jag inte det heller!!!) Jag ska nog hämta lite vatten ist tror jag.... 

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: EMMA

vet hur du känner dig haha



men men hoppas det går bra gumman

2009-08-19 @ 20:33:47
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: J E S I.blogg.se ♥

sv, nej vad gulligt :D :D

2009-08-19 @ 20:36:47
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0