Rutiner!

Hejsan mina små fina läsare. Kanske är ni världens bästa oxå? :D

Jag tänkte ialafall säga att jag ska gå och göra så att jag kan sova om 2 timmar., senast...  Imorgon när jag vaknar kommer jag ha varit lyckligare kan jag säga... Ibland blir jag bara så trött på att vi inte kan börja skolan om en vecka istället.... Skulle vara så mycket bättre tycker jag... Men jag ska inte klaga, det finns ju domsom började i måndags... Lider med er!!!!

Men sammtidigt så ska det bli skönt att få tillbaka alla rutinerna, jag kommer ihåg att jag alltid brukar vara klar med min frukost 06:42..Om jag någon gång skulle vara EN minut "sen" från det klockslaget så börjar jag räkna på hur jag ska tjäna ihop den där minuten... Men och andra sidan så är jag tids pesimist (?)... Men bättre det än att vara tids optimist!

Sen så ska det bli kul att åka bussen hem med Olle & Martin... Antagligen har dom båda växt hur mycket som helst och är minst 10 cm längre..... Olle va lång redan i våras... Martin VA lite kortare än Olle..  Men vi får väl se nu då.. haha ...  Jag är ialafall inte kortare än Hanna...  Dock har vi världens problem i våran buss. Våran busschafför... hahha... Som vi har skrattat åt  honom detta år och hur mkt har vi inte hatat honom ibland... Sen så behandlar han oss inte lika, nåt som stör mig nåt så fruktansvärt mycket... Finns det nåt värre än särbehandling? Samma sak med lärare som favoriserar... Usch...  hahah...
sa jag det där? att jag inte gillade lärare som favoriserar... Såklart är det ok om dom favoriserar mig!!!!

Jag sa sova va? Förbannat trött är jag ialafall... Kommer väl somna sent som fan... Ska ju faktikst upp halv 7... Just det, blir ingen uppdatering förens efter jag & Hanna har varit i stallet heller... Så vi hörs typ kl. 18.00 imorgon.... SAD!!!!!

//Elin♥


haha, jag ska visa er en sån här bild imorgon.Den är as rolig.. jag höll på att dö när jag upptäckte ett STORT fel!!!
Ska lägga fram en till outfit oxå, har inte bestämt mig vad jag ska ha än. Så typiskt mig...
Fuck, vi får vårat schema imorgon... BLÄ!!!! vågar nog inte ens titta på det skulle jag tro... Hoppas att dagen går fort oxå.. Det är ju trots allt bara 6½ timme! MAX!

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Hoho, hoppas att du är vaken nu då ;)

2009-08-20 @ 06:49:18
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: PERSSON

flirtat mkt med blogg.se kanske? ;) jag har ständiga problem med att besvara på kommentarer. börjar bli lite less.

2009-08-20 @ 12:49:58
URL: http://tobiasson.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

yesyes vad har du för dej :D ?

2009-08-20 @ 12:54:23
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: haha jasså? :D sån där deja vu ? ;)

2009-08-20 @ 14:30:38
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

inget sitter i min säng och pumpar musik !!

2009-08-20 @ 18:39:40
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0