Tiden går fort...

Hej igen, alla ni som läser... Detta inlägget kommer att publiceras den 5:e augusti....(klockan är nu 23.57) Fy fan, får ångest bara jag tänker på det.. Imorgon(torsdag) är det bara 2 veckor tills vi börjar skolan igen. HEMSKT! Men det är bara att se fram mot höstlov, sen jullov, efter det sportlov, sen påsklov och sist sommarlov igen... Men icke att förglömma detta året kommer det ju hända så sjukt mycket.... tror jag...  Först ska man välja gymasie, sen är det nationella (jag är livrädd!) sen så är det ju massa lovdagar också... Sen är det ju bal i 9an.. Herregud... Känns som om jag nyss började 7an för fan...  Man har tänkt att tiden med klassen kommer vara ett tag till, men nu har vi ju bara ett läseår kvar med varandra. Tiden går fort när man har roligt...  

hehe, nu blev jag sådär djup igen... Eller så va  det bara icke utseendefixerade Elin som kom fram, ja jag tror det!
Ialafall...  Något som har hänt mer under dom 2 dagarna är att jag fastnade lite lite på youtube, hmm...  Upptäcker musik som det va ett tag sen man lyssnade på...  Jaa, youtube har det fått nåt pris på nåt vis eller? Om dom inte har det, så hoppas jag att det får det nån gång....

Jag svarade på en kommentar förut. I kommentaren sa jag att jag har faktikst 4 år kvar i skolan. Sammtidigt kom jag på att va fan, 4 år. Det är inte så lång tid. Om 2 år på högstadiet har gått svin fort. Sen om man dubblar det så blir det 4 år...  Går skolan så fort så blir jag glad. För usch vad jag är trött på skolan!!!  hehe..  Mycket skola i detta inlägget....

Nu ska jag börja fixa mig för att sova, så underbart...  Såg på internet att om man dricker för lite vatten så kan man bli trött, koncentrationen kan bli dålig och sånt där..  Jag ska nog börja dricka lite vatten tror jag.. 
Jag kan inte säga nåt annat än GODNATT...   Vi hörs imorgon, när vet jag inte det beror på vädret. Hur? jag sätter mig och låter mina fingrar dansa över tangentbordet ( HAHAHAHA!!!) vart? hemma hos Barbie och hennes gäng!

//Elin♥


nån som plågade sig igenom inlägget?

Kommentarer
Postat av: Emmelie

SV: Okej :) Jag ska in till stan och kolla affärer tror jag ;)

2009-08-05 @ 00:19:27
URL: http://pontusblondin.blogg.se/
Postat av: TOBBE

du ge mig stryk på minigolfen? nu får du nog ta en redbull och flyga vidare med vinden :D haha.

godnatt påre. måste sova.

2009-08-05 @ 01:10:21
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: Niclas

Jobbar på lidl... så inget lyxigt direkt... men ganska kul, bara unga människor och chefen är min bästa kompis..

2009-08-05 @ 05:57:56
URL: http://niclasstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0