tråkigt

just nu har jag tråkigt och kollade runt på internet hittade en blogg och en lista, så jag kör en lista!



ALLMÄNT

1. Vad heter du?
Hanna
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? jag kan inte tänka mig själv heta någonting annat. Men jag tycker att Malin och Jenny är fina namn.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? oj,ingen aning faktiskt
4. Vilket stjärntecken är du? oxe
5. Vilken årgång är du? 94:a
6. Vart bor du? Karlstad
7. Bott utomlands? nixpix,
8. Flyttat antal gånger? ingen!
9. Vart skulle du vilja bo? oj, annat land - usa  annan stad- göteborg

UTSEENDE

1. Hur lång är du?
164cm tror jag
2.  Hur mycket väger du? ingen våg så jag har ingen aning,
3. Hårfärg och frisyr?  brun/blond mellanlångt
4. Ögonfärg? gröna
5. Skostorlek? 38
6.Glasögon? nej
7. Har du några piercingar/tatueringar? i öronen

FAVORITER

1. Filmer?
finns många bra men white chicks är en favorit, men det finns så många bra ju så jag kan inte säga någon speciell..
2. Låtar? just nu är jag fast på westlife och det är ju mest covers
3. Årstider? Sommar, vår & höst. snyggast kläder då!
4. Mat/dryck? hm, kan inte säga någon speciell där heller. dryck är ju cola & cider helt klart
5. Djur? häst & hund
6. Färg? svart, korall, peach och vit
7. Parfym? miss sixty
8. Tv-program? idol såklart! sen andra avenyn är ju oxå bäst!

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?
just nu har jag en tråkig grå&svart typ vindjacka..
2. Vad använder du just nu för skor? mina nya streetskor som jag har glömt att visa & ballerina
3. Favoritfärg på kläder? samma som mina favoritfärger!
4. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ojoj, skor (a)
5. Favoritaffärer? scorett, h&m, bok bok, gina & carlings 
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
olika mellan 100-1500 beror helt på månaden innan

BLANDAT

1. vad heter din farfar?
Bengt B-)
2. Vad har du i din jackficka just nu? lypsyl
3. Vad är du beroende av? Kärlek, vänner, familj
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vad tror du på? inte mycket, kärleken kanske
6. Vad köpte du senast? jaru, en väska tror jag om vi inte ska räkna med colan i torsdags?
7. Har du nåt husdjur? si, en katt
8. Vad bor du i? en villa

PRYLAR

1. Plånbok:
svart, ganska stor. Visar en bild nångång
2. Tandborste: blå
3. Tv: Platt LG (tror jag)
4. Mobil: Sony Ericsson
5. Sängkläder just nu: bytte idag, ikeas med hjärtan ni vet?
6. Antal kuddar i sängen: 4
7. Båt: nix
8. Skoter: nej,
9. Biljardbord: nej tyvärr inte! Det är kul ibland

Kommentarer
Postat av: adina

mm jag är sjukare idag :(

2009-08-22 @ 18:49:29
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Elsa

Hej, vilken snyggsnygg blogg ska vi följa varandra via bloglovin? :D

2009-08-22 @ 19:02:08
URL: http://lucki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0