Trött....

Oj jävlar så trött jag är. Har sagt det ungefär 50 gånger idag och nu överdriver jag inte...

Med andra ord så har jag ingen inspiration, skulle behöva lite socker i mig tror jag... Bryr mig inte om att det inte är fredag eller lörsdag just nu..  Åhh, melontuggumi.. Jag vill ha det NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dagens "snackis" är ju ialafall Katrin, hon snackade ju om b.la. Kissie i vakna med the voice imorse. Jag håller ju med Katrin faktikst i detta. Hon har mest erfaranhet av alla bloggare. Om nån borde veta så är det ju hon.. Att Kissie hat varit största bloggen denna veckan typ. Hon har försökt komma ikapp Blobdinbella i 3 år. Blondinbella kommer alltid att vara våran "bloggdrottning"...

Neej, nu får jag ursäkta om det blev FÖR många stavfel... Jag har förresten hittat ett par uggs som jag vill ha. Mamma sa att jag skulle fundera på typ skor som jag kan ha till vinern, vad passar bättre än ett par uggs då? Jag vill ha svarta, för Hanna har bruna...

//Elin♥


jaa. Jag skulle inte tacka nej till detta!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0