71 saker du kanske inte visste?

Eftersom jag har väldigt tråkigt just nu så kör jag en lista som jag hittade på Emmas blogg..

Enjoy...

12 HAR DU:
* Ett förhållande: nepp.
* En bästa vän:  jaooo...
* Dejtat en av dina bästa kompisar: haha, ehm, njaaa..
* Blivit kär vid första ögonkastet: jaa, jag tror det..
* Kysst någon och sedan ångrat dig: tror inte det faktikst...
* Några smycken som kostat över 1000 kr: Vet inte =)
* Några husdjur: En katt
* Hamnat på polisstation: Nej, men har varit där :)

11 DAGENS:
* Klädsel: Linne och mjukis..
* Hår: Utsläppt
* Låt: har inte lyssnat på musik än...
* Vill ha: ehm, ledigt från skolan i 2 månader till..
* Sjukaste: haha, vet inte .. .
* Saknad: baby ...
* Köp: har inte köpt nåt..
* Godis: inte ätit godis heller..
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: fan va snygg jag är på morgonen.. hahah, nej men. Hur ser jag ut? :)
10 FÖRSTA:
* Bästa kompis: Ida tror jag...
* Husdjur: ehm, Katt? svarade jag inte på nåt liknande förut?
* Semester: det va en bra fråga. Utomlands va det nog, England tror jag...
* Jobb: jag jobbar inte ...
* Köpta skiva: haha, ojj... A-teens kanske?.. jag vet inte ...
* Piercing: Öronen, har inte kvar dom,...
* Konsert: Da buzz, kanske?

10 SENASTE:
* Peronen som ringde dig: vet inte, orkar inte kolla heller. Men pappa tror jag..
* Personen som du ringde: hem, kanske?
 *Personen du sa 'jag älskar dig' till: Secret...
* Bilfärd: hem...
* Filmen du såg: haha, jag vet inte.. :) säkert nån dålig--
* Gången du grät: ....
* Måltiden: Lunch

9 SKULLE DU:
* Våga hoppa fallskärm: JAAA!
* Våga hoppa bungyjump: ofc!!! (crazy!)
* Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: beror på vad det är för några tatueringar och hur han är som person..
* Kalla dig själv lycklig: just nu, inte så jätte! Ni vet till viss del varför!
* Hellre ta bilden än vara med på den: beror på när & var det är...
* Kunna gråta över en kille: Jaa..
* Kunna gråta över en tjej:  Ja,
* Ljuga för någon: tyvärr så skulle jag kunna göra det...
* Kunna springa 50mil:  jaa... får jag en viss tid så...

8 VAD:
* Gör du just nu: Svarar på frågor, vad gör du?
* Ska du göra imorgon: skolan, BLÄ!!!!!!!!!!!!
* Säger du till dig själv när allt känns svårt:  va fan gör jag?!
* Har du med dig in på bion: cola light....  ibland godis...
* Är det för färg på dina byxor: grå.
* Är det för väder hos dig just nu: molnigt
* Skulle du göra om du vann på lotto: Beror på hur mycket jag vinner...

7 BLANDAT:
* Är du blyg inför det motsatta könet: nja, ibland.... ibland inte ...
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan:  tror inte det...  Bara skvallrat lite...
* Luvtröjor: ?
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: JAA!!! tatuering!!!!!
* Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: ehm, beror på..

4 VAL:
* Solnedgång eller soluppgång: uppgång, tror jag....
* Sommar eller vinter: Sommar!!!!
* Vilken ålder har varit bäst hittils: 13-15 ... .
* Sova på sida, mage eller rygg: sida/mage...

Nu fick ni veta ytterligare lite om mig... Om ni vill vet nåt mer så är det bara att FRÅGA!!!

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: hanna

tack så hemskt mycket tjejen :)

2009-08-23 @ 14:42:22
URL: http://taiiiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0