Läsvärt, måste jag säga!

Hejsan igen..

Nu va det verkligen ett tag sen känns det som... Såg att Hanna hade lagt upp ngra bilder på kläder... Snygga va dom, kolla vettja!
Jag börjar dock bli lite orolig över att min väska inte kommer att komma.. Den har inte kommit hem hit.. Men vi har fått ett brev från nån stans att det har kommit ett paket...  Tror tyvärr att det inte är min väska.. FAN! Men isf, så är det väl bara att leva utan den då... Får väl hitta en ny, men jag gillade ju den så mycket!  Jag kan ju bara hoppas, men jag vet nästan att det inte är den.. Men iof så har vi ju inte beställt nåt annat, eller jo Hanna har ju det men det har mamma fått sms om, men dom kanske skickar brev oxå? Ja, jag vet inte...

Jag har varit super glad p.ga en sak ikväll... Men det får ni inte veta vad det är än. Jag blev superduper glad verkligen..  Men jag säger inte vad det är än. Måste ju hålla lite på det ett tag till, ända tills att det är 100% säkert.
Fan va kul förresten om man skulle vara stor bloggare, då menar jag lixom, Blondinbella stajl...  (hmm, bra ordval där Elin)..  Få åka runt och föreläsa/berätta, eller whatever det heter. Undra vad vi skulle snacka om. Tvillingar kankse?. ahhaha.. Kul att lyssna på lixom.. NOT!

Hmm. Då kommer jag genast att tänka på gymnasiet...  Börjar mer & mer tänka på vad jag vill bli... Men nåt som jag kanske vill testa på är reseledare på nåt turist ställe. Fatta va kul, varmt, träffa människor och snacka svenska med dom fast att man är i ett annat land....  Sen så drar faktikst yrket psykolog. Jag vet inte varför. Men det bara gör det. Men antagligen måste man vara super smart? PT (personligtränare) kanske oxå... Ja,det finns mycket att välja på...

Tänkte ialafall säga godnatt nu, vet inte när jag uppdaterar imorgon, för att det ska bli SOL här imorrn, ni hörde rätt SOOL! Jag kommer ligga och steka så länge jag orkar... Jag får inte glömma att sola ryggen och det bara...  Det är så typiskt mig..  Men jag uppdaterar runt Lunch senast ialafall....  När jag ändå snackar mat, jag är hungrig. Nästa måltid, Frukost om ett par timmar...

Nu ska jag inte tråka ut er, men Godnatt och sov gott!
//Elin♥


jag får sån jävla insiration på kvällen/natten!!! detta inlägget har tagit MAX 5min!!


bild på hästen som JAG rider, det är ett riktigt odjur på över 500kg som jag  och styr & ställer med! Men söt är hon, älskar henne..Med undantag ibland!



hahah, tänkte att ni skulle få en färgbild påmitt hår.. Jag ser så konstig ut, ni får orginaöet nån annan gång=)
Den röda pilen visar min vägg som är rosa..
Den turkosa pilen visar början på ett gigantiskt klädberg!
texten högst uppp på bilden är från ett annat tillfälle!


Kommentarer
Postat av: adina

verkligen!



hm.. för att komma in på psykologlinjen måste man typ ha 20,0 tror jag ;P

2009-08-14 @ 01:14:57
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sjukt fin design :)

2009-08-14 @ 08:24:23
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; Hade mest kul. men hann ju komma igång med lektioner o så såklart :) har till o med en del papper kvar haha ^^ .

Mjo, det är ju iofs sant :) Det är ju bra om dte är en bred utbildning, men samtidigt är det ju bra med obreda utbildningar haha ^^ :) Men tråkigt, säg om man vill bli något just då, läser o läser, o sen vill man inte bli det. Iofs så kan man ju läsa nått annat, men man vill väl inte läsa hela livet o få skulder heller ^^

Hoppas du väljer rätt iaf, så du trivs med det du gör sen :)



Haha, franska? EUUhhh :P



ja ser inte vad det står på bilden :O :/

2009-08-14 @ 10:16:28
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0