Är vi 15?

Hmm..  Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om... Har lite dåligt med idéer just nu...

Det är en fet jävla skandal när jag kommer på mig själv, med Westlife i öronen... hahha. Jag kan inget annat än skratta nästan... 

Sen så såg jag att mina ögon börjar bli röda.... Det kan vi ju bara fira, NOT!!!! Hatar det, sen när blev det ok för mina ögon att börja rinna & bli röda? Idag tydligen...

Fick förresten roligaste kommentaren idag... Skrev ju att vi började 9an på rubriken... Sen så fick vi en kommentarav en som frågade om vi va födda 93? Jag svarade och sa att vi är födda 94.... 
Vet ni vad jag fick tbx?  Jaaha, jag som trodde att ni va typ 20 basst..... 

Vad ska man säga lixom, bara att tacka tror jag? Hat hört innan att vi ser äldre ut, men även yngre! Kul ialafall....

hahah, jag bara skriver ju massa onödigt märker jag... 
Skriver en gång innan jag går & lägger mig, som borde vara snart... Måste lägga fram kläder till imorgon oxå... FAN va jobbigt allt blev nu... Skjut mig! Vill inte till skolan imorrn :(

//Elin♥


varför så snygg?

Kommentarer
Postat av: Anna

jadåå ;)

2009-08-20 @ 21:45:28
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: BECKY- glamorous life overseas AMERICA

re: hmmm, han ser ut så men du vet på vissa kort kan man ju se liite annorlunda nångång :p<3



haha men hemkusnkap är väll kul ? har aldrig haft det haha;)

2009-08-20 @ 22:01:51
URL: http://beckyberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0