Vad ska jag göra? & tvillingar...

Jag borde sova nu...  Jag är faktiskt inte så trött, men imorgon ska jag gå upp i hyfsad tid hade jag tänkt mig...  Undra hur det kommer att sluta? Förhoppningsvis bra...

Jag har kollat lite på intagningspoängen på gymnasiet...  Vissa har höjts ganska mkt. andra har sänkts ganska mycket... Nu är det bara att välja kvar, inte det lättaste ritkigt...  Kan man bara inte få skippa gymnasiet och ha ett as bra jobb? Det vore nåt det...  Kanske klättra lite på aktiva listan & sådär.. Så behöver jag kanske inte gå gymnasiet?. ahha .. Då jävlar.. Undra vad jag skulle göra då? åka runt och föreläsa om hur det är att ha en tvilling? Besöka hem för seamesikatvillingar (felstavat säkert?)? Eller varför inte designa kläder & skor? Eller så blir jag hårmodell i paris? Eller så går jag gymnasiet? Det sistnämnda är ju faktikst lättast. Då jag inte gillar att stå framför folk. Kanske är det lättare om man är säker på vad man ska säga...  Men ingen som är tvilling,trilling eller fyrling ska glömma att man är unik. Är man enäggstvillingar & av samma kön så är man x-tra unik. Jag har nämnligen hört att det är väldigt ovanligt.. Läser nu att det är 4 på 1000... Det står även att enäggstvillingar alltid har samma kön..
Båda barnen är alltid av samma kön, har samma blodgrupp och har identiska gener, det vill säga samma arvsmassa. (detta såg jag nu!)

Jaja, vi hörs imorgonbitti gott folk!

//Elin♥


old pic. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: oscarpettersson

sv: ahah, ejppp:)



händer imorron ?:) eller när du läser det är det troligtvis idag:)

2009-08-11 @ 02:21:35
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Mia

jag har läst att man kan vara av olika kön när man är enäggstvillingar, men att det är ytterst ovanligt. :)

sv; haha, efter 2 veckor kommer man förmodligen bli skoltrött igen. ;)

2009-08-11 @ 10:46:03
URL: http://notapoet.blogg.se/
Postat av: Mia

jaha, aja. jag läste det på ellamarie's blogg, men jaja. :)

2009-08-11 @ 11:31:49
URL: http://notapoet.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: verkligen:)

är ni enäggstvillingar?:)

2009-08-11 @ 15:19:07
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0