Therese!

Jag har verkligen inte hittat nån inspiration på nätet... 

Eller jo...  Mordet ni vet? Therese som en 16-åring mördade. Nu har ju typ hela storyn kommit fram, tidningarna skriver om det. Det är bra tycker jag. Sånt måste uppmärksamas! Dels för att få midre fall av detta. Jag menar att unga tjejer&killar får se vad som händer om dom gör sånt där...  Jag tycker självklart synd om Thereses familj & vänner....  Men det är synd om dom har gjort det. Det är synd om dom för att dom är så sjukt jävla duma i huvudet.. 
Jag tror och hoppas att ni har läst bloggen, minne av therese... Jag har suttit många timmar vid den, några tårar har kommit.. Jag kan inte förstå deras smärta som dom har, i hjärtat... Att förlora en bästa vän, är det inte bland det värsta man kan vara med om? Tror inte att jag skulle klara av om min bästa vän dog? Usch så hemskt..

När sånt här händer så uppskattar man sina vänner mer. Men jag har även insett under denna tiden att det finns dom som jag INTE kan lita på, och dom som jag KAN lita på...  Även en som jag verkligen lita på...

Det jag vill ha fått sagt med detta inlägget är att: Uppskatta din/dina vän/vänner. Det spelar ingen roll om du har en eller om du har 15... Dom alla betyder något..  Gå aldrig bakom ryggen på någon.. Misstänker du något, Gör då något åt saken! Spelar ingen roll om du inte vågar. Det är alltid den som vågar mest som vinner i slutet!

Läsvärt!
Detta!
Detta!
Detta!

//Elin♥


R.I.P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0