Rubrik?

Nej, nu vet jag inte vad som har hänt, men jag tycker att ni har blivit lite lata med att kommentera.. Eller så har alla fint väder och är ute? Jaa, jag vet inte...

Jag kanske inte behöver säga att jag är trött? Men jag har ju faktiskt varit och ridit... Cykla hem efter det är väl inte drömmen, men jaja. Det är nedför hem, det är värre när man ska åka dit.... Spec när min cykel har gått i sönder och jag tar Karls istället. Men han vet inte det, tur är väl det! 
Vad har mer hänt... Till mat blev det falukorv & pasta... Falukorv är väl inte min favorit men det gick väl att äta. Får inte säga nåt annat när det va bror & hans kompis som gjorde maten..

Jaa.. vad mer kan jag säga... Borde kanske kolla vad internetshoppingen har att erbjuda? Tror att jag gör det.. Hörs om ett tag!

//Elin♥


har sett att det ska bli sol från onsdag. Wiie, ljuger dom då jävlar!

Kommentarer
Postat av: Anna

hade super mysigt :) älskar värmen

2009-08-03 @ 20:44:39
URL: http://hejannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0