Ska alla se ut som Barbie?

 Nu är jag vaken, wihoow... ellernåt....  Jag har faktiskt hunnit äta frukost och läsa en tidning. Det ni! Annars så gör jag inte så mycket. Sitter och funderar på om jag ska köpa den där väskan, men ska in på friis hemsida och kolla igen..  Kollade bara lite snabbt igår...

Vad mer mån tro.... Såg på stinalees blogg att hon hade sett på Tyra Banks show igår. Det gjorde jag & Hanna också en liten stund.. Men det va ju hel sjukt.. Jag kommer inte ihåg hur gammal en liten tjej va. Men hon såg ut att vara typ 6 år...  Men det värsta är ju att hon va med i skönhetstävlingar. Hennes mamma typ stöttade henne i allt sånt där, och sa att hon tyckte att det va kul. Men tror ni att en liten unge på 6år gillar att va sminkad som en vuxen människa, spraytana sig, gå på manikyr & pedikyr. Hon gjorde en förlängning på tånaglarna, hennes mamma sa att hon tyckte att det va fult med korta tånaglar. Jaaa. jag tycker att det är helt sjukt när dom ska börja se ut som Barbies ialafall. Det räcker väl med att se alla omslag på tidningarna, eller?!

jaa. Idag, vet inte riktigt vad som händer men det är inte sol ialafall... Blir väl att sitta vid teven eller nåt.. Jag har inte träningsvärk idag heller, inte än iaf! Jag som gillar att ha det på nåt vis.... 
(Godmorgon btw)
Nej, nu ska jag kolla väskor igen. Hörs om ett tag!
//Elin♥


här har ni en gammal bild på mig!


och här en lite nyare =)

Kommentarer
Postat av: Liss

Hihih ja visst! Älskar den :)

2009-08-04 @ 11:17:36
URL: http://lissjaderbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0