Vad heter det?

Så nu är bakningen klar, sen ett tag tillbaka.. Ska ner och kolla till dom små muffinsen, eller hur säger man? Muffinsarna?. nej jag vet inte?!

Som det ser ut nu så kommer det bli wii night.. Men jag kommer såklart att uppdatera er om det senaste som händer i mitt liv/i min hjärna! Just  nu så har jag hört Hanna säga, "ditt jävla äckel" ungefär  4ggr per minut, i snitt!

Jag som sa att det som händer på facebook stannar där.. Men jag har ju fått flera vänförfrågningar, det trodde jag inte...  Nu jävlar ska det skffas vänner!. Ska leta reda på alla jag känner.... Eller vänta, nu tog jag i...  Tar tag i det där med FB en anan dag!

Jag väntar på att min väska ska komma också, hoppas verkligen att den har skickats... För isf kommer den på måndag tror jag, eller tisdag! Jag längtar.. Hannas skor lär komma nån gång nästa vecka också... Jag är en hejare på nätshopping, men det är lite roligare att kolla i affärerna på stan också....  jaja...

//Elin♥


bjuder på en gammal bild på mig...

Kommentarer
Postat av: A.F - The city of Angels

haha ;D

visst ere det :D

amen tackar !:D, go kväll i swe kasnke?:O

2009-08-07 @ 17:56:01
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0