091201

Helooo :)

Nu har jag pluggat lite musik och ska snart ta tag i mig själv och läsa lite till..  Ska även kolla lite i matteboken... Men musiken går i första hand, faktikst...  Sen så har vi ett djävulskt so prov och ett ännu värre no prov nästa vecka....  Lärarna ♥ prov.

Men nu till något helt annat... eller ja nästan, jag kan ju sprida lite glödje genom att säga att det va sjukt kul i bussen hem idag..  Va längesen jag skrattade så mkt..

Jag ska klippa mina naglar lite sen också.. Jag brukar tvinga en kompis att göra det ibalnd. För det är inte snyggt att ha naglar som man ser har gått av lite... därför så klipper jag mina då&då för att dom ska växa ut jämnt (jämt?) och snyggt igen...  Hur bra som helst!

Sen så kommer bilderna från stockholm i inlägg senare.. Nu ska jag svara på kommentarer, sen så plugga.... BLÄ!


första dec idag också...  bara 14 dagar kvar i skolan är det!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-12-01 @ 17:59:03
Postat av: carro

skön header, hah ;)

2009-12-01 @ 17:59:23
URL: http://febbss.blogg.se/
Postat av: Lisa

söt du är:D

2009-12-01 @ 17:59:57
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0