091203

HEJ!

hehe. Jag har haft fullt upp kan jag säga och har det fortfarande. Men jag har lagt ner mig endel nu ialafall.. Har tränat lite på matteprovet som är imorgon. A-del "bara" ioförsig. Sen så är det ju no på måndag och so på tisdag.. som jag inte ens har tittat på. 

Men musikprovet idag gick väl hyfast. Får väl se vad den underbara läraren sätter för betyg.. Han började skämta idag när vi hade prov lixom, går inte ens att återberätta... Det enda jag kan säga är att det är nåt med min klass, döda fåglar (eller, ja fåglar) och musiklektioner...  :-)

Det är för övrigt väääldigt kallt här.. Det har fryst på ridbanan så nu går det inte att trava och gallopera så mycket... Sen så har dom inte fått broddar än... Men jaja...
Till något roligare..

Jag hoppas att ni har sagt GRATTIS till Sofia också!!! Det är ju en stor dag idag, lilla flickan fyller ju 15...  (dock är hon inte så liten. Men liten i ålder!!!)

Nu ska jag se om det har kommit några roliga kommentarer!
(kände bara för att döda hela världen förut oxå.. och en sak till JAG ´HAAAAAAAATAAAAR VINTERN!!)


pic från igår.. :-)


Kommentarer
Postat av: MARILENA

Oj gud vad jobbigt :/ Men de går nog jätte bra :)



Hehe har lagt upp nu !

2009-12-03 @ 20:29:44
URL: http://marilena.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: jadå, det är helt okej med mig! :) hur är det med dig? <3

2009-12-03 @ 21:02:36
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0