091214

Hejhejhej!


Jag va väldigt lat igår så jag skrev inget inlägg på kvällen... Men jag typ läste lite, sen försökte jag sova. Vilket som inte gick så himla bra. Somnade runt 1 tror jag. Jobbigt det där när man inte kan sova, men vill!

Men ialafall. Dagen idag har varit slapp, inte gjort något alls typ. Fick lite ryck på min mattelärare, hon fattar 0. Men jag sa inte det till henne...  Så när jag har skrivit detta inlägget så ska jag skriva upp lite saker i matten. När jag har gjort det så ska jag sätta mig framför teven och glo lite.. Såg nyss att Kenza skulle vara med på förkväll, så kankse kollar lite på det...
Då ska jag även svara på lite kommentarer hade jag tänkt då va...

Men nu innan jag glömmer bort det eller skjuter upp det så ska jag skriva lite matte... btw, life is good!

Ni får lite ledtrådar om dom 2 kommande inläggen(från mig)... musikal och hjälte/bra människa!


forever21, är det enda jag kan säga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0