H; bra 2010?

vi gör en sammanfattningslista om 2009 tycker jag, lite såhär i förväg!



för att få ett bra år 2010.


ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? - helt okej faktiskt
Bättre än förra året?  - absolut
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - oja, många fina minnen från 09!
Har du flyttat under år nollnio? -  nixpix
Har du hittat en ny låt som du älskar? - EN? flera
Isåfall vilken? - kan som sagt inte säga en, men hela Jordin Sparks nya album är nice
Har du kysst en främling? - no ;d

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - inte super
Har du varit kär? - jarå
Har du sagt jag älskar dig till någon? - inte på det sättet
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - alltså, nej xp
Har du haft ett hemligt förhållande? -  nee


SORG&HÄMD.
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - nejnej!
Har  någon i din släkt avlidit? - nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - tyvärr inte
varit i slagsmål? - nee


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - JAA!
Isåfall vad? ingenting som jag nämner, men mina vänner vet hoppas jag!
Har du skämt ut dig? -  har jag säkert
har du ljugit för en vän? - tyvärr ;o
Har du varit ute en hel natt? - nee, tror inte de
Har du blivit tagen av polisen?  - `nee
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - aa
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - aa

 

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - frödingskolan
har någon varit elak mot dig i skolan? - haha, tror nte de ?!
Hatar du ngn på din skola? -  tkr inte om vissa personer
Har du gjort ngt framsteg? - ja
Haft alla rätt på ett prov? - öhm, aa (a)

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Jaa :D
Har du förlorat en vän? - aa
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - hm, aa
Har du ljugit för en bästavän? - som sagt, det jag ångrar mest
Har du haft en relation med en vän? - inte en kärleksrelation
Har du många killkompisar? - jarå :)(y)


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Tack för tipset! Suger apa att de enda frukterna jag kan äta är banan, apelsin och clementin ><

2009-12-14 @ 20:32:00
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: - Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Sv: Åh, snö är verkligen för härligt. :)

Något speciellt du skall göra i helgen?

2009-12-14 @ 20:35:37
URL: http://mosiie.blogg.se/
Postat av: - Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Sv: Okej! Nejdå, inget speciellt. Förutom julpysslet på torsdag i skolan! :D

2009-12-14 @ 20:54:14
URL: http://mosiie.blogg.se/
Postat av: - Moa ♥ [mosiie.blogg.se]

Sv: Okej! Nejdå, inget speciellt. Förutom julpysslet på torsdag i skolan! :D

2009-12-14 @ 20:54:29
URL: http://mosiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0