jullov

jag har nästan tagit jullov redan måste jag säga, har ett prov kvar i matte som känns okej för det är procent och det är inte så svårt om man kommer på knepet. Har en grej kvar i SO också, det är dom sakerna jag vet.
Hade läsförståelse i svenska idag, jag brukar ha lätt för det men det kändes bara sådär faktiskt. Förväntar mig inte högre än g.

Annars är det mesta ganska lugnt faktiskt, känner mig seg men det är ju kanske inte så konstigt. Jag har gått på högvarv i 2 veckor nu. Huvudet klarar inte mer snart, haha. Känner att om någon gör mig irriterad får den smaka på något fint. Elin kände nästan på det förut, men jag höll mig lugn :D

Imorgon fyller bästaste Johanna år och hon fick världens bästa födelsedagspresent idag, blir så happy när jag tänker på det :D


bild från igår (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0