ny lista

mer än så behövs inte sägas ^^



1. ÄR DU BEREDD? jo men dt är jag :d
2. NAMN - Hanna
3. HÖGER ELLER VÄNSTERHÄNT - höger
4. HUMÖR JUST NU - ganska neutral faktiskt
5. FAVORITGODIS - kan ju för fan inte välja det ju
6. ÄR DET NÅGOT DU ABSOLUT INTE ÄTER? - ja, haha. Fiskbullar
7. KLÄDER JUST NU - mysbyxor, linne & sockor
8. MUSIK JUST NU - ingen alls :(
9. NÄR ÅT DU SENAST? - pizza, haha
10. VAD SA DU SENAST? - minns inte de du
11. FAVORITKLÄDER - vet inte, men myskläder är ju skönast
12. DITT FAVORIT CITAT - vet inte
13. TVUNGEN ATT LEVA I EN ANNAN TIDSEPOK VILKEN SKULLE DU VÄLJA? - oj, haha. den här?
14. FISK ELLER BADKRUKA? - fisk ;d
15. HATAR DU NÅGON - ehe, kanske
16. SKÖNASTE LÅTEN NÅGONSIN - hm, vet inte
17. KAFFE ELLER TE - te helst, men är inget fan av det heller så
18. SAFT ELLER ALKOHOL - saft såklart ;)
19. LÄNGD - 164
20. HUR MÅNGA KUDDAR SOVER DU MED? - 4
21. FAVORITVÄDER - sol med lite blåst
22. OM DU VAR FAST PÅ EN Ö, TRE SAKER DU SKULLE TA MED - en av mina bästa kompisar, obegränsat med mat och en båt
23. SPELAR DU NÅTT INSTRUMENT - bara i skolan
24. MORGON ELLER NATTMÄNNISKA - nattmänniska
25. SPARARE ELLER SLÖSARE - slösare
26. VEM ÄR VIKTIGAST FÖR DIG? - finns många viktiga för mig
27. GYLLENEREGLEN FÖR DIG - behandla andra som du själv vill bli behandlad. eller hur var den? 
28. DET BÄSTA DU VET -
skratta
29. BÄSTA LEKSAK - hahahaha, ehm. mobilen XP
30. BÄSTA FILM - ----
31. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER? - öhm, nej
32. KOMMER IHÅG DIN FÖRSTA KÄRLEK? - för dt gör jag
33. GILLAR DU HENNE/HONOM FORTFARANDE? - nej, vi är bästa kompisar
35. TROR DU PÅ MIRAKEL? - nja
36. TROR DU ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖR ALLTID? - det vill jag tro
37. SER DU DIG SJÄLV SOM TOLERANT MOT ANDRA? - vet inte riktigt vad dt betyder ;o
38. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG? - nej, det är en chans
39. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR? - inget jag vill planera nu som 15åring 
40. FRAMTIDSPLANER? -
leva livet
41. BIO ELLER PROMENAD? - bio, haha. eller dt beror på
42. ÄR DU HÖGER ELLER VÄNSTERPARTIST? - vänster skulle jag tro vad jag vet
43. GLASÖGON, LINSER ELLER INGET? - inget
44. TEKNISK ELLER OTEKNISK? - mitt emellan
45. ÄR DU KITTLIG? - ahrå
46. SNARKAR DU? - tror inte dt
47. STJÄRNTECKEN? - oxe 
48. RÄDD FÖR INSEKTER? - 
lite
49. ÄCKLIGASTE INSEKTEN? - stora äckliga flugor & massa småkryp
50. STÖRSTA SVAGHET? - svårt, men att jag skjuter upp saker
51. DET ÄR JAG BRA PÅ? - att vara jag
52. MUSIKSTIL? - blandat 
53. LYCKOTAL? - 21, haha
54. FAVORITFILM GENRE? - det mesta 
55. BÄSTA BOK? -
 14 år till salu 
56. OM DU FICK VÄLJA EN SUPERKRAFT, VAD SKULLE DU VÄLJA? -
 vet inte 
57. FAVORITORD -
massa fula ord
59. CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS? - godis
60. PIZZA ELLER HAMBURGARE? - beror på
61. SKRIVER DU DAGBOK? - nej, blogg
62. SPORT, A-EKONOMI ELLER BARNPROGRAM? - barnprogram & sport
63. NAMNSDAGSDATUM? - 5 Januari
64. HAR DU NÅGON FLICKVÄN/POJKVÄN? - nej
65. TÄNKER DU NÅGONSIN PIERCA DIG? - tungan vill ja
66. FÖDELSEDAG - 10 maj
67. FAVORITCHIPS - vet inte
68. SYNLIGA ÄRR? - på tummen
69. DIN BÄSTA VÄN? - kan inte säga en
70. STÖKIGT ELLER VÄLSTÄDAT? - stökigt men just nu för tillfället städat
71. GUNGAR DU PÅ STOLEN? - ja, haha
72. HUR MÅNGA KUSINER HAR DU? - 8-10 st
73. DETTA GÖR MIG ARGAST? - olika saker olika dagar
74. HAR DU UTÖVAT NÅGON SPORT? - fotboll, simmat, arobics och ridning 
75. I JULKLAPP ÖNSKAR JAG MIG? - ett år kvar
76. SENAP, KETCHUP ELLER INGET PÅ KORVEN? - ketchup
77. SKULLE DU NÅGONSIN FÅ FÖR DIG ATT HOPPA BUNGYJUMP? - JA
78. VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFLEN I? - öhm, olika :O. men mest vänster
79. ANSER DU ATT MAN FÅR SKYLLA SIG SJÄLV OM MAN SLICKAR PÅ EN LYCKTSTOLPE PÅ VINTERN? -är man så dum så ja
80. ÄR ALLA LIKA MKT VÄRDA? - ja
81. VAD HÄNGER PÅ VÄGGARNA I DITT RUM? - inget, hahaha
82. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TAPETERNA? - vit & svart målade väggar
83. PASTA, RIS ELLER POTATIS? - pasta & ris
84. HUR ÄR DIN DRÖM KVINNA/MAN? - nån som förstår mig och är ärlig
85. VILKET ÄR BÄST - JULAFTON ELLER DIN FÖDELSEDAG? - julafton, men båda är bra
87. VILKEN LÄSK ÄR GODAST? - cola
88. VAD GÖR DU HELST? - är med mina kompisar
89. BÄSTA RAGGNINGS REPLIK? - "gjorde dt ont att trilla ner från himelen, du ser ut som en ängel"
90. HUR MÅNGA SYSKON HAR DU? - 2st
91. BÄDDAR DU DIN SÄNG? - ibland
92. BOR DU SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON? - mamma & pappa & syskon
93. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅT? - nej,
94. ÄR DU MÖRKRÄDD? - nje inte så 
95. ÄR DU RELIGÖS? -
 nej
96. TROR DU PÅ ASTROLOGI? - vet inte 
97. TROR DU PÅ MAGI? - 
nej
98. SLÄPAR DU FÖTTERNA EFTER DIG? -
 hoppas inte det xP
99. GYMPADOJOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER? - dt första
100. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR? - att bli lämnad
101. STÄDAR DU DITT RUM SJÄLV? - ah
102. HUR OFTA STÄDAR DU DITT RUM? - för sällan
103. SKULLE DU KÄKA UPP EN CLEMENTIN FÖR 100KR? - lätt
104. HAV ELLER SJÖ? - hav,
106. ÄR DU RÄDD FÖR BLOD? - nej
107. SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT BLI VEGETARIAN? - nej
108. SALTAR DU PÅ MATEN? - om jag har lust 
109. FAVORITKAKA - kladdkaka
110. KAN DU SJUNGA? - nej, hahah

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag måste bara säga; fan vad härligt med syskon som har sån sammanhållning att de skaffar en blogg tillsammans :D

2009-12-29 @ 01:46:07
URL: http://plingel.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååg ny design :P Snyggt!

Jag bor i värmland :) SJ ? =)

2009-12-29 @ 07:16:29
URL: http://karinsaralinnea.blogg.se/
Postat av: Enira

Aaa, ny header nice:) okej vad bra, det är prima!! Vad gör du? <3

2009-12-29 @ 07:42:22
URL: http://efenidc.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

Händer idag? :D

2009-12-29 @ 09:09:23
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: Jennifer

tack så mycket! :) självklart. du blir länkad i min blogg senare idag! :)

2009-12-29 @ 10:22:16
URL: http://jjenniferks.blogg.se/
Postat av: Alexander

HAHAHHA jaa xD Skrattar ihjäl mig varje gång xD Och jag känner mej också väldigt träffad xD

2009-12-29 @ 10:48:31
URL: http://rajjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0