H: ny lista

fan jag gillar listor idag, imorgon ska jag göra ordentliga inlägg. Bla ett om hur dt är att vara tvilling, kanske kommer dt upp inatt också!
Den här listan hittade jag på Alexanders blogg! Hoppas att dt var okej att jag tog den :)



Brukar du...
...peta dig i näsan?
Haha! Brukar vet jag väl inte ;o
...titta på dig själv i spegeln? jarå, oftast när jag gör förbi en spegel slänger jag ett öga
...gnälla? vissa dagar gnäller jag på allt och alla
...skrika? inte i onödan inte ;o
...sova? på natten så :d
...drömma mardrömmar? inte så ofta men visst händer det väl
...drömma sexdrömmar? lika ofta som dig antagligen?
...ta droger? never
...klä dig i svart? alltid typ
...gå till kyrkan? aldrig typ
...gå i skolan? inte på loven men annars :d
...röka? nixnix
...hata folk? inte i onödan
...lita på folk? Jjappp!

Vem...
...saknar du?
Mina vänner som jag inte har träffat på länge :(
...vill du döda? öhm, hemsk fråga men alltså nån elak
...rörde dig sist? minns inte
...vill du slå? ingen just nu ^^
...vill du kittla? nån kittlig
...vill du vara som? min kompis Helena ;o
...gjorde dig riktigt glad senast: Alexandra :)
...fick du sms från senast: en kompis
...ringde dig senast? Inga-lill
...är snyggast på jorden? finns många snygga ;O

Har du...
...någon annan psykisk sjukdom? någon annan eller ? XP
...någon skada: Nej, inte vad som har upptäckts
...brutit några ben? No
...några piercings? i öronen
...egen dator? yeepp
...bra självförtroende? nja
...varit kär? JA
...stulit någonting: ja
...lämnat landet? Ja, England, Danmark, Norge & Spanien
...tuttat eld på nått? hahaha, nej
...gjort något olagligt? ah

Hur...

...går du? inte som dig iaf
...svarar du i telefonen? "hej dt är hanna" "hejsan" "hallå"
...fördriver du tiden? såhär?
...mycket pengar har du? dt skulle jag inte skriva men inte så överdrivet mycket men mer än vanligt nu efter jul
...tjänar du pengar? nee
...ofta diskar du? diskmaskin
...ofta städar du? för sällan
...många stör du dig på: ett par st
...Ofta träffar du din familj? Varje dag

Tror du...

...att du kommer bli något? jo men det kan man hoppas på!
...på gud? nej, vi kan ta det någon annan gång
...på rymdvarelser? ne
...på ett liv efter detta? nej faktiskt inte
...att fiskar kan tänka? borde dom kunna
...att du kommer leva länge? helt okej länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0