vilken dag ?

God mogon sunshines, eller det är inte god morgon för jag har varit vaken i ungefär 2 timmar.
Men idag kommer bli en bra dag det känner jag på mig :)

Vi ska iväg till stallet om en stund tror att Elin kommer hem vilken sekund som helst då kmr hon nog sätta på datorn direkt och skriva. Jag tkr jag har varit duktig och svarat på några kommentarer men inte alla direkt så resten får Elin sköta. Va fan det är ju nästan ett heltidsjobb endå får vi inte liksom 100 kommentarer på ett inlägg. Utan typ 50 på en dag, hahaha x)

Kan ju informera er om att jag sitter i min soffa oxå för typ första gången på bra länge. Tur att den används ibland iaf :)


haha, såhär ser jag inte ut idag.
Vågar inte bjuda på mig själv lika mkt som Kenza tyvärr ;o

Kommentarer
Postat av: josefine

händer idag då?:)

2009-12-22 @ 13:27:29
URL: http://cissikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0