090708

Godmorgon Sverige!  Okej, hej! Jg har varit vaken ett bra tag, men har varit i stallet en liten stund och fixat. SOLAT LITE FÖR ATT DET ÄR SOL HÄR JUST NU!!!

Kul att det har kommit in fler frågor, vissa är svårare än andra..  Klänningen va det oxå många som gillade, det kommer väl sluta med att någon av er tar den, istället för mig. Hoppas inte det, men den kanske redan är slut?! Ja, vem vet?!

Är för övrigt jävligt förbannad på dom som tog bort Eriks bidrag i fototävlingen. Kolla hans blogg för att se varför. Jag är arg på riktigt nu, lite dålig stil där fegisar!!! Den som anmälde honom är väl ganksa avundsjuk skulle jag tro. Men glad nu när den har större chans att vinna?

Dagen kommer inte se så märkvärdig ut, lat, som alla andra dagar! Får se om jag hittar på nåt kul?! Spelar kanske kort med Hanna?
jaja, nu ska jag inte tjata för mkt..

//Elin♥


jag kan inget annat än beundra mig själv!

Kommentarer
Postat av: Sofia

high five - här är också sol :]



vet inte ellernåt, ellernåt bara slank med :o

2009-07-08 @ 12:23:40
URL: http://ssofina.blogg.se/
Postat av: oscarpettersson

sv: haha, tack ?=D

2009-07-08 @ 12:26:44
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0