090710, dagens smartaste!

Hej igen, jag är fortfarande trött, kommer nog vara det hela dagen. Det är typ läskigt att vara såhär trött. Vill bara soooova :D

Idag har jag kommit på dagens smartaste/citat själv. Det är ju smart, och det är citerat av mig. hahah, Här kommer det:
Jag är som ett paket, papperet (utsidan) är fint (fin), men innhehållet (insidan) är finare!!

Den du!. Sofia vad tycker du? Håller det måttet?

Just nu så känns det som om jag inte orkar någonting. Inte orkar kag gå till stallet heller.
Jag låg och tänkte på det inatt när jag inte kunde sova. Vad fan gör jag egentligen. ahahha, jag tänke alltså på vad fan jag gör..  Kom fram till att när vi är i Gbg så kommer jag inte kunna blogga, om jag inte tar med mig datorn. Då fick jag lite smått panik och insåg att vi kanske ska stäng av kommentarerna för att annars kommer jag få sitta i 3 dygn och svara?!. hehe. Nej, men det ska nog gå bra. Hoppas jag ialafall.

Jag kan ju säga att Hanna ligger och sover brevid mig i soffan. Tanken slog mig att jag kan smygfota henne, men jag vet ju att hon har fruktansvärda bilder på mig. Så jag hoppar nog det.
Nu förstår jag varför jag inte fick nåt svar för ett tag sen när jag frågade henne en sak. haha.
Jag ser ialafall på E!, det är en tv-kanal. haha. Det är Forbes lista på typ rikaste "barnstjärnorna"(under 25, va det visst). Om jag minna rätt så har jag sett det förut, men kommer inte ihåg vem som är rikast. Just nu är det Scarlett Johansson, hon hade tydligen tjänat, 5milj dollar mellan juni 06&07, tror jag att det va!.Eller om det va 07&08. hahah. Jag kommer inte ihåg. Lyssnade inte så noga. hahha.

Nu ska jag inte sitta här och tråka ut er, utan svara på kommentarer, hoppas jag!. ehhe

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: Doll

Jaa heheh titta in lite senare i dag så ska du få se... :D

2009-07-10 @ 12:02:24
URL: http://zandrochkii.blogg.se/
Postat av: IIDA

SV yesbox :D

2009-07-10 @ 12:26:16
URL: http://strawii.blogg.se/
Postat av: Denise

Hej, du får gärna gå in på min blogg och svara på frågan om min design i det senaste inlägget, jag har sååå svårt att bestämma! Skulle bli jätteglad!:D

ha en bra dag och tack i förhand

KRAM

2009-07-10 @ 12:43:53
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0