20 saker ni inte visste

20 saker ni inte visste om mig

Jag har insett att min senaste kyss: var för ett tag sen
Jag pratar: mycket med mina vänner
Jag avskyr när folk: inte lyssnar
Min bästa vän är: Alexandra, men har andra mycket bra oxå
Min första vän heter: Johanna & Alexandra
Kärlek är: lycka ibland
När jag borstar tänderna: tittar jag mig i spegeln
När jag lagar mat: blir det någonting enkelt
Jag tänder på: sportkillar

Jag är rädd för: ormar
Den värsta känslan är: När man blivit sårad
Den bästa känslan är: att vara kär!
Jag är bäst på: flera saker, haha
Jag är sämst på: att vara sämst
Om jag va ett djur skulle jag vara: katt, mjau
Min mobiltelefon är: lila och underbar
När jag vaknar på morgonen: kollar jag på mobilen
Just nu tänker jag på att: borde svara en kompis på msn
Bebisar är: störande när dom skriker annars söta (^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0