Detta med bloggar & att blogga..

När Hanna frågade om vi skulle blogga tsm, så vart jag först lite osäker på det. Tankarna gick genom huvudet, hmm. hur många läsare kommer vi få? Hur kommer alla reagera? Men det visade sig ju att jag inte behövde oroa mig ett dugg! Ni läsare gör ju min dag, ni gör så att jag (vi) vill fortsätta. Alla positiva kommentarer som kommer varje dag, jaa dom kommer verkligen VARJE dag. Det kan vara allt från att någon frågar hur man mår till att det kommer en ny läsare som gillar bloggen! Jag uppskattar ALLT!

Jag läser ju ganska många bloggar varje dag, det är allt från ni läsares bloggar till Linda Rosings blogg..  Men sen så finns det ju dom som skriver på ett sätt att man bara inte kan hålla tillbaka skrattet. Magdalena & Hannah Graaf, Katrin, Marie Picasso, Kenza, Kissie & Amir är några exempel. Det är som är så sjukt är ju att det tittar in flera tusen pers varje dag på deras blogg. Tror ni att  Kenza satt som 12åring och trodde att hon skulle vara en framgångsrik bloggare om några år? Nääe, skulle inte tro det va.
Jag har aldrig haft en tanke på att skaffa en egen blogg, tills nu då..

Nu får ni hålla i er hon kommer och överraskar, IGEN. Den största överraskningen är ju hon som "förrändrade" mitt liv en aning. Ni vet vem hon är. Hon vet vem hon är.. Du som inte vet kan ju kolla bakåt i bloggen. hahah. Jag har ju skrivit endel om henne det senaste. Varför? Jo såhär är det. Det hela började med en kommentar om, ja lyssna nu. Jordgubbar & glass. (hahahha, ligger på golvet och dör av skratt) Sen så bara fortsatte vi att skriva kommentarer, blev lite som msn. Efter 3 eller 4 dagar så tog vi varandras mobil nr & msn. Ett av mina bästa val i livet. Hon är ju min tvillingsjäl. Inte trodde jag det när jag började blogga för 3 månader sen!  Du vet vad jag tycker om dig <3!!!

Det som jag ville få fram med detta onödiga och något slarviga inlägg är att: Blogga är något som kan förrändra livet (se på Blondinbella), och är bland det bästa som jag har gjort! Fortsätt med era kommentarer så blir jag bara ännu mer glad!

//Elin♥


bara att fråga om ni vill veta nåt, som ni inte redan vet :D

Kommentarer
Postat av: oscarpettersson

sv: jag är århundrades smartaste:D

2009-07-16 @ 01:10:23
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: MILKSHAKE ♥

nej okje, om jag vore du skulle jag köpa ett par svarta iaf :)

tack så mkt söte

2009-07-16 @ 01:17:47
URL: http://milkshake.blogg.se/
Postat av: oscarpettersson

sv: det är jag visst:)

2009-07-16 @ 01:20:50
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0