Följ magkänslan & Tävling?

Det är snart dax för stallet, om sisådär ½ timme.. Just nu är jag bara glad om det inte börjar regna & åska. 

Idag har jag en känsla i kroppen att det är någonting som inte är rätt! Man ska ju följa magkänslan sägs det ju, får väl göra det då. Men för att få mig att känna att det kan blir bättre så kan ni kommentera, det får mig alltid att bli lite extra gald. Man får ju lixom svar på något man gör!!! Ikväll så ska jag äta godis också vill jag lova!. hehe. Jag har inte ätit alls mkt godis dom senaste veckorna, jag vet inte varför. Det kanske började innan jag skulle till tandläkaren. Jag ska fixa naglarna idag också, lite sent men dom är inte så långa så jag slarvar lite,(fyy Elin!!!).
 
Får se om jag tar med mobilen till stallet så kanske det blir lite bilder, så att det inte bara blir text. Det kan bli lite långtråkigt, tycker jag ialafall!

Självklart så skriver jag igen när vi har kommit hem från stallet! Beror på när jag duscar också, men jag ska vara före Hanna idag hade jag tänkt mig. Ni ser livet är en tävling som tvilling! En tävling som man alltid försöker att vinna, ibland förlorar man men det är bara att kämpa vidare. Förr eller senare kommer vinsten! Jag har ju vunnit den största vinsten, jag är äldst. Men alla tvillingar har en stor vinst, man har ett syskon som alltid kommer att finnas där för en, även fast det inte alltid mäks. Men ni som inte är tvillingar missar något, och vi som är det missar något annat! 

Ojj så jag fick till det där!!! Jag har mina moments om jag säger så. haha..
//Elin♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt att höra :)

2009-07-05 @ 14:31:10
URL: http://eeelinida.blogg.se/
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

haha eller hur ;o inge roligt att förlora. jag måste vinna :D hoppas juryn gillar min bild bara ^^

2009-07-05 @ 15:23:35
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

haha, du också :)

2009-07-05 @ 16:58:08
URL: http://eeelinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0