För att irritera folk/vara störande, kan du göra följande!

Här kommer lite tips för er som vill göra andra lite irriterade. Eller om ni bara vill vara störande..

- När du står i busskön så kan du göra följande:
Sjunga falsskt, tälla pinsamma frågor & göra konstiga ljud.
Skrika högttills du blir ensam och få lugn & ro
Joddla högt & länge, fast du inte kan.

- Om en främling tilltalar dig så kan du göra följande:
Påpekar överlägset att det är viktigt att personen ifråga måste uppfylla vissa intellektuella krav för att bli godkänd som samtalspartner till dig.
Dra dig undan...
Svara inte på tilltal utan  bara stirrar ihjäl främlingen ifråga....
Pratar massor om helt ovidkommande saker och varar på frågor som aldrig ställts..

-Om du är på bion och måste gå på toaletten - vad gör du? Här kommer tips vad du kan göra :)
Vrålar ut mitt dilemma för att få sympatier..
Frågar någon som sitter bredvid om råd.
Kräver att filmen stoppas medan du går på toa.

Jag kommer att lägga in 27 saker man kan gör för att irritera folk, om typ 1 min :) Ni kommer få skratta idag vill jag lova !

//Elin♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0