GAAAAH!

jag får psyk på riktigt, snart kommer det en tår tror jag, så förbannad är jag just nu. Min stubin är minst sagt slut, jag är trött, jag har ont, jag vill sova, jag vill åka till S... och jag vill inte kämpa mer med internet just nu...

Hatar det här, jag skriver imorgon bitti, då får ni för hoppningsvis en gladare & mer utvilad Elin.  Nu är sängen första stoppet, efter badrummet.! Och slår Hanna i väggen nu så kan hon gå & DÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!
Det blir ingen "dagens smartaste" heller, har inte pratat med Sofia, om hon har nån idé... 
Pusspåer... Eller, näääe.. Du som vill kan ta åt dig!

//Elin

Kommentarer
Postat av: emma

Tråkigt, kan skicka lite hihi

2009-07-18 @ 11:33:28
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0