gästbloggare!

Hej bloggläsare!

Det är varken Elin eller Hanna som skriver detta inlägget, utan det är jag, Sofia som skriver. Jag har fått det stora uppdraget (och äran) att gästblogga här när bloggägarna befinner sig i Göteborg och roar sig, men de kommer hem snaaaaart!

Ni som har läst bloggen innan vet ju att jag och Elin har snackat först via bloggarna, sen på msn och sms. Vi har kommit på att vi är väldigt lika! Tur att du skrev till mig cutie!
När vi började snacka om jordgubbar och glass trodde jag aldrig att jag skulle sitta här och gästblogga. Haha, men det är bara trevligt! Första gången jag gör något sånt här, lite läskigt är det, faktiskt... Har ni gästbloggat någon gång?

Jag vet inte riktigt vad jag skriver om längre, men Elin sa ju att jag fick skriva om vad jag ville, att du vågar! Haha, nädå, jag ska vara snäll och inte skriva massa hemliga saker...

Hmm, jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva. Elin, är detta godkänt? Bäst för dig att det är det, haha! Ni får ha det suuuuuuper allihopa!

xoxo, Sofia.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, detta är ok. Skriver från mobilen. Va söt du är! <3

2009-07-27 @ 18:44:35
Postat av: J.

Sv: jag har haft en gäst bloggare nyliggen :D

2009-07-27 @ 19:46:15
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0