Godmorgon...

.. Sverige..

Japp moln är det på himlen idag, men det är sol också. Men jag vill ha det molnfritt när jag ska sola.hehe.
Dagen kommer spenderas hemma. Vet inte rikigt vad jag ska hitta på, men kanske jag bakar nåt sen. Sen är det ju Idol, men det behöver jag snart inte skriva längre.
Just nu så sitter jag här och har känt mig som en betjänt typ, mammas telefon ringer 24/7, känns det som. Hanna sover, som vanligt. Jag skulle vilja åka nån stans nu där det är varmare. Någon som tar emot mig? haha,.

Nu ska jag kolla lite på nåt gammalt tv program tror jag, härligt att kunna sitta ute med datorn också... Om den inte dör snart, men det tror och hoppas jag att den inte gör.
 
Skriver mer sen..

ciao
//Elin♥


om man ändå hade pool & jääätte mkt sol just nu... hrm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0