Godnatt!

Ni får sova gott inatt allihopa!
Oscar, dröm inte för mycket om att jag är bäst i världen bara! Jag kommer drömma sött om att jag är lite bättre än dig. Men vad säger du om en USA resa nån gång? ellen here we come!

Nu insåg jag lika fort som jag hade skrivit detta att typ hela inlägget riktade sig till EN person och inte ni andra. Ni får också behärska era drömar om mig (även kallad. Elin, bäst i världen, gullet, sötis & Barbie)...  Jag hoppas även att samtliga tar detta med en nypa salt. (alltså, att jag skojar lite)  Allt med kursiv text kan ni ta med en nypa salt!


Nu ska jag inte sutta här och tramsa mer, vi hörs om några timmar!

//Elin♥



en bild kan säga mer än 1000 ord. Dagens smartaste!!!!!


Kommentarer
Postat av: oscarpettersson

sv: jag är smartare än dej.

Dröm sött (om mej) :)

2009-07-16 @ 01:54:06
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Elin; Jaa vill ha sol ju :D ser tu att få det idag, hoppas det är sol hos er också :) o hoppas att du sovit gott :)

2009-07-16 @ 09:59:55
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0