Godnatt...

Yeees, nu är det dax att sova snart för mig...  Ska bli skönt som fan. Kommer väl sluta med att jag somnar runt 2/halv3 nån gång. Det brukar vara så. Imorgon(idag) så kommer jag inte blogga så mycket om det blir fint väder. Tror jag ialafall, vem vet om jag kommer med en liten överraskning, det brukar ju komma en ibland. Den så läser får se..

Något som jag önskar är en sångröst, fatta va kul. Det är min högsta önskan. Att bara kunna ställa sig och börja sjunga nån stas, oxå låter det helt underbart. Någon som kan sjunga, som vill dela med sig?  Jag gör vad som helst, hehe..

Nu börjar jag bli lite trött känner jag. 15 timmar har jag varit vaken nu.. Inte så mycket för mig, faktikst. Imorgon så får ni går ut och lata er och få D-vitamin. haha . Toppen att man kan lata sig till en vitamin..

Har jag berättat att det är klart allt med Gbg, 27e drar vi.. Wihoooow..  Ska bli skönt att komma här ifrån lite. Dock vet jag inte om jag ska ta med mig datorn eller inte. Om jag inte gör det så kommer det bli 2 bloggfria dagar, minst. Det finns nämnligen trådlöst internet där... Me lajjjk. 

Jag kan ju berätta att jag har dammsugat(dammsugit, whatever?!) idag, datorn som va dammig kan jag säga. Mitt rum hann jag med också, det ska vi inte ens prata om. hahha . Alla kläder som jag la bort för 2 veckor sen, nu liger det kläder för  3 veckor där.. hmm, hur gick det til?

Jaja, dax för att dejta sängen.
//Elin a.ka. Barbie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0