Har man tråkigt så har man!

Jag har så fruktansvärt tråkigt!!! Inte är jag trött än heller!!!!! Vart är felet? Så jag gör en onödig lista till, haha!


OM DIG:
Namn - Elin
Bor - Sveriga :D
Syskon - Karl & Hanna
Född -  1994
Ögonfärg - grön/blå
Längd - typ 1.64/1.65 (meter alltså)
Sko storlek - 39(ibland 40, ibland 38 också)
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - oxe :D
Hårfärg - jaru, mörkblond,orange,brun,blond. Lite blandat :D
Födelseort - Karlstad

DAGENS
Låt - hmm, nåt med Rihanna, har börjat lyssna på henne igen..
Saknad - bby boy, ahahah. njedå.. Det säger ja inte till er :)
Kläder - Ni vet redan
Underkläder - jaru.
Mat -  kyckling ;D
Köp - har inte köpt nåt idag :O
Göra sen - sova!
Godis - nåt jummiiiie ;D
Pinsammaste - jag gör aldrig nåt pinsamt. haaha, jo det gör jag. Men inte idaag

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp -  nej!!
Tycker du om godis - jorå.
Hur många gånger i veckan äter du godis - 2 kanske, 3 kanse tillochmed..
Äter du oftast nyttig mat? nja :D
Tycker du att du själv är söt/snygg - vill jag inte påstå. vad tkr ni? (a)
Du ger mycket komplimanger till andra - jaa lätt alltid!
Är du nöjd med ditt förnamn - vet inte annars vad jag skulle heta men..
Du tycker att du själv är smart -  haha nej(a)
Vad är det sämsta hos dig - vet inte, fråga nån som känner mig bättre, typ Hanna
Vad är det bästa hos dig - Att jag är så snygg. hahahha, njedå.. jag vet inte, fråga Hanna där också..
Har du bra självförtroende - ibland så..
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - vet inte, räknar som tur är inte. med det blir nog kanske ngra timmar..
Du tycker om att vara med killar - ja? varför skulle jag inte göra det :O
Känner du dina grannar - japp, en av dom iaf.
Vad har du för färg på dina underkläder idag - vita & vita &rosa med hello kitty, haha. :D
Äger du några Björn Borg trosor -  aa
Hur många? - haha, jag vet inte 5 eller nåt, kanske..
Är du en Björn Borg-fjortis ? -  eh, nej det skulle jag inte vilja säga att jag är...
Gillar du skolan - nej
Har du någon gång skolkat - yes
Spelar du något instrument - nope :D
Sporter/aktiviteter du går på - ridning, om dt räknas som sport. Men det är ju med i OS, så vrf skulle det inte vara en sport?
Har du några tatueringar - nee, tyvärr! vill ha !
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - hur ska jag kunna veta de, jag räknar inte..
Tycker du om djur - ja då

BRUKAR DU...
Sola - när det är sol. ja..
Ta mediciner du inte borde ta -nej,
Röka - nejnej, eller vattenpipa, ibland.
Snusa - nejnej
Skada dig - Ja när jag trillar eller är allmänt klantig, och dt är ju inte så ofta.
Klä dig i svart - på hösten & vintern
Lita på folk - bror på vem det är..
Skada dig med flit -nejj
-Drömma mardrömmar - inte det heller. bara sweet dreams:D
Gå i skolan -nej inte nu!
Gå i kyrkan - näii!!!
Ljuga - inte vad jag vet..
Vilja dö - nej

HAR DU...
För många vänner - nej lagom!
Förföjelsemani - ja, akta !
Någon annan psykisk sjukdom? - nej, inte vad jag känner till..
Skadat någon? - nejnej inte jag inte..
Färgat håret - ja, för många gånger.
Några piercnings - nej, har haft i öronen ,
Några tatueringar - nej
Egen dator - yes
Gjort bort dig rejält - har jag säkert, tyvärr!
Är du...
Snäll - Jaa, jag är alltid snäll som en ängel :D
Snygg -  Vad tycker  ni? haha
Söt - Såklart jag är. hahh . nej, men inte vet jag fråga nån som vet..
Kort - mjo, jag är nog kanske dte ... Beror på hur man menar kort.
Klantig -  om jag är...


Hoppas att ni är nöjda och glada, och inte allt för uttråkade!!!!!

//Elin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0