Jag lever!

Hejsan!

Idag har varit en fullspäckad dag. Först boda borg, sen hem till några vi känner.
På boda borg va det tevligt, jag, Hanna & Ida, klarade 11 banor. Vi vann över dom som vi åkte med. Vilket va tur.
Sen nu på kvällen har vi ju varit hos ngra som vi känner, det va oxå trevligt. Det blev mat och efterrätt. Musik blev det också endel. Sjungade och spelande.
Men jag har ont i båda mina fötter & mina ben. Undra hur det blir när jag vaknar imorrn(idag) då?

Nu ska jag svara på kommentarer, såg att det hade kommit endel.
Skriver sen igen när jag ska sova

Seeyah!
//Elin

Internet är ap segt, så jag kan inte ladda upp bilder ellr nåt sånt! Fitta säger vi åt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0