Länkar..

Till er, tyvärr FÅ!!! som gissade på vem som är vem av mig & hanna!

Först så har vi Jonna, Som har en helt underbar blogg. Älskar hennes sätt att skriva på. Hon skriver blandat & videoblogar vilket är ett stort plus. Fortsätt skriv, jag diggar bloggen! Bloggen hittar ni  HÄR!


Ja, sen har vi "hon den där", som jag har fått sån kontakt med. Det trodde jag inte. Men nu länkar jag iaf igen till henne. Sofia. Underbar liten flicka (okej,hon är ganska lång). Men hennes underbara blogg hittar ni HÄR!

Oscar kommer sen... Kan ju berätta att han gillar Ellen.. Han vet vad han tycker och han står för det. Mycket bra tycker jag, vi behöver fler såna, som vågar stå för det som dom säger! Gillar hans blogg oxå, ni hittar den HÄR!

Ni som inte gissade, vaa?!. Nu tycker jag att det va lite dålig stil av er. Men ni som gissade får kanske iaf ngra fler läsare?
Niclas gissade oxå, men gissade fel. Men ha fick ju en länkning ändå!!!

Nu ska jag gå. Pusspåer. skriver mer sen...
//Elin♥


Hanna i GRÖN jag i ROSA!.

Kommentarer
Postat av: oscarpettersson

sv: hha, ni är inte speciellt lika=D

2009-07-12 @ 00:48:51
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: madde

Sv; jag har köpt dom på Åhlens, men dom finns även på Stadium har jag sett :)

kram!

2009-07-12 @ 02:07:58
URL: http://madelajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0