Lever,idol & bra dag!

Jag tänkte bara säga att jag lever, och att om 15 min är det idol. tihhi. Jag är en lite nörd, men dt finns ju faktikst dom som är värre nördar på annat, hoppas jag!

Varmt är det också, men solen är inte framme hela tiden, lite kosntigt väder. Åskar gör det också. Det regnar ialafall inte, och det är ju ett bra tecken!

Nu ska jag gå och tvätta mina solglajjor, sen se på idol.

Skriver innan vi åker sen igen, vet ju inte om jag kommer hem ikväll eller om vi blir kvar där. Men kommentera, glöm inte det! =)
Hoppas att ni har haft en varm, solig och fantastiskt bra dag!

Se yah!
//Elin♥


old pic...

Kommentarer
Postat av: helena

Vad fin blogg ni har! Alltid tyckt att tvillingar e fascinerande å jao ,alltid velat ha en tvilling själv. ska följa den här bloggen iaf, å nu till en fråga som säkert e störande. e ni enäggs? :)...skulle va kul å veta. ha de bra!

2009-07-03 @ 16:38:21
URL: http://cmjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0