lista tvilling nr 2

Nu blev det min tur, har ju för fan inte skrivit på länge och Elin uppdeterar som fan. Så nu får jag ligga i !

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?- Ella vi hade lite skoj ;d
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - sov
3. Vad gjorde du för 30 min sen? - va inne på bloggen och kollade om jag kunde skriva, men Elin hade ju nyss gjort den här listan då ..
4. Vad hände dig 1993? - ingenting, eftersom jag inte fanns ^^
5. Gillar du skolan? - ja/nej.
6. Tre ord varför du sist spydde? - mådde inte bra
7. Vilken färg är din hårborste? - black & silver
8. Vad köpte du sist? - dricka , yesterday
9. Vad fick du senast i present? - presentkort
10. Vilken färg är din dörr? - vit
11. Var förvarar du dina pengar? - kortet , plånboken eller hemma i ett kuvert
12. Hur var vädret igår? - fint, soligt
13. Vart kramades du sist? - Ella, som ska åka till Bosnien på lördag :(
14. Vad ser du fram emot? - Liseberg & imorgon ;p
15. Vad är 15? - min ålder,
16. Vilken skostorlek har du? - 38
17. Vill du klippa dig? - efter sommaren 
18. Är du över 25? - nix
19. Pratar du mycket? - inte jätte, bara ibland ^^
20. Kollar du på O.C.? - har sett fåtal avsnitt. Det är gulligt
21. Har ditt namn ett "x" i det? - nej
22. Känner du någon som heter Steve? - nej..
23. Hittar du på egna ord? - hahahaha, jag har lite sånna saker för mig ja !
25. Är du en typiskt svartsjuk person? - nej inte så farligt, men lite ! 
26. Vad har du för mobil? - sony ericsson
27. Vem ringde dig sist? - mammi
28. Biter du på naglarna? - typ alltid 
29. Har du lockigt hår? - nixpix, bara när det är blött
30. Vilken konsert ska du på härnäst? - ingen, tror ja
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - grr, nån jag är arg på
32. Hur många gånger har du svurit idag? - typ 3 kanske ?
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - jag skoja
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? - skulle jag ha gjort de ?
35. Ska du jobba imorgon? - nixpix, slappa ska jag göra
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - öhm nån kompis tror ja :)
37. Vad borde du göra nu? - svara på ett sms
38. Har du något smeknamn? - oja, kärt barn har många namn
39. Sover du mycket?  - fråga Elin
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - oj, ingen aning
41. Vad ska du göra på lördag? - chilla
42. När var du ute sist? - när ja åt förut
43. Har du gråtit idag? - nix
44. Är du en glad person? - oftast
45. Har du roligt nu? - ne
46. Vad äter du helst? - olika
47. Vem var du med sist? - Ella
48. Vad heter din mamma? - Som en kändis, säger inte vem
49. Vad är hela ditt namn? - Hanna
50. Tycker du om någon just nu? - oja, vänner är bra !

Kommentarer
Postat av: Simone♣

Jättefin blogg :).



Var gärna med i min fototävling på min blogg :D

2009-07-03 @ 00:55:08
URL: http://simonesfotoblogg.blogg.se/
Postat av: josefine

fin blogg

2009-07-04 @ 09:35:56
URL: http://jossssann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0